Zobowiązania Hoteliku i Właściciela

 

 

  1. Dołożymy wszelkich starań aby otoczyć najlepszą, indywidualną opieką każdego naszego czworonożnego gościa, dbać o jego bezpieczeństwo, zdrowie i dobry nastrój oraz zapewnić mu opiekę w warunkach domowych.
  2. Zrobimy wszystko, aby maksymalnie ułatwić aklimatyzację poprzez indywidualne traktowanie, odpowiednią dawkę zabawy i pieszczot, a także zapewnienie kontaktów z innymi psami - chyba, że nie życzą sobie tego Państwo.
  3. Na prośbę Właściciela podajemy leki przepisane przez weterynarza, w razie konieczności kontynuacji leczenia możemy zaprowadzić psa na wizytę kontrolną. Współpracujemy z sprawdzoną klinikę weterynaryjną.
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy psa pozostawione w Hotelu. Oczywiście, będziemy się starać, by nie do doszło do ich  zniszczenia.
  5. Na prośbę właściciela na bieżąco informujemy co słychać u jego czworonożnego przyjaciela. Przesyłamy zdjęcia oraz filmiki.
  6. Oczywiście "staniemy na głowie" aby do tego nie dopuścić, ale niestety wypadki czasem się zdarzają. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki (wynikłe np. w trakcie wspólnych zabaw) oraz za zachorowania psa (wynikłe np. z zarażenia przez inne zwierzę, które nie wykazuje objawów chorobowych), jednocześnie zobowiązujemy się w razie potrzeby udzielić psu potrzebnej pomocy i niezwłocznie udać się z nim do weterynarza, informując o tym właściciela.
  7. Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów niezbędnego leczenia weterynaryjnego swojego psa, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Zwrot kosztów nastąpi po przedstawieniu rachunku od weterynarza, w momencie odbioru psa z Hoteliku.
  8. Będzie nam bardzo miło jeśli wyraża Państwo zgodę na zamieszczanie wykonywanych w naszym Hoteliku zdjęć psa na stronie internetowej Hoteliku oraz na profilach w serwisach Facebook oraz Instagram.

Zasady przyjmowania psów do hoteliku 

 

  1. Jesteśmy dla Was otwarci codziennie w godzinach 8.00 – 20.00, chyba że zostaną ustalone inne godziny np. w dni świąteczne
  2. Przed każdą wizytą prosimy ustalić godzinę przyjazdu! To o tyle istotne, abyśmy mogli tak zorganizować przyjęcie psa by czuł się bezpiecznie i nie został "osaczony" przez pozostałych gości - przyszłych kumpli. Początki takich znajomości są bardzo ważne.
  3. Przyjmujemy tylko psy zdrowe, w dobrej kondycji, nieagresywne i niecierpiące na lęk separacyjny.
  4. Dla spokoju i komfortu męskiego grona naszych kudłatych gości nie przyjmujemy suczek w cieczce. 
  5. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy przyjęcia psa, jeśli nie spełnia warunków opisanych w punkcie powyższym.
  6. Każdy nasz czworonożny gość przyjmowany pod opiekę powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami  (coroczne szczepienia przeciw chorobom zakaźnym, szczepieniom na kaszel kenelowy, szczepienie na wściekliznę), odrobaczeniem nie starszym niż 3 miesięcy, zabezpieczony na pchły i kleszcze.
  7. Sugerujemy przywieźć ze sobą karmę jaką obecnie pies je u siebie w domu, (szczególnie jeśli jest to karma specjalistyczna czy weterynaryjna) Każdorazowa zmiana karmy może spowodować zaburzenia jelitowe i doprowadzić do biegunki. Oczywiście jeśli wolą Państwo skorzystać z naszego bogatego menu serdecznie zapraszamy. Cena wyżywienia zostanie doliczona do podstawowej ceny pobytu.
  8. Jak spakować psa? Poza wspomnianymi wcześniej książeczką zdrowia i karmą, prosimy spakować obrożę lub szelki oraz smycz. Oprócz swobodnych samodzielnych spacerów na ogrodzonym terenie zabieramy psy także na spacery na smyczy, m.in do lasu i na rozległe łąki - penetracja i eksploracja należą do najważniejszych potrzeb psa. Kocyk lub legowisko - nie dlatego, że psy nie mają u nas na czym leżeć, chodzi o coś, co będzie pachniało domem i zniweluje tęsknotę. Ulubioną zabawkę - prosimy nie zabierać żadnych gumowych lub plastikowych zabawek, które mogą zostać pogryzione i połknięte. Jeśli pies jest przyzwyczajony do własnej klatki kenelowej i dobrze się w niej czuje, prosimy również o zabranie jej ze sobą.
  9. Właściciel psa zobowiązany jest to wypełnienia ankiety behawioralnej oraz do podpisania umowy

Wróć do strony głównej!

Adres:

 

Szczytnik 37 A

05-306 Szczytnik

Kontakt:

 

 +48 570 202 176

  rezerwacje@dobryhotelik.pl

Dobry Hotelik

 Domowy hotel dla psów